andra advent

Heej sötisar :)
Har varit dåligt på blogg fronten, men jag har inte haft något att blogga om helt enkelt.
Plus att jag tycker min deign är fett tråkig och då är det inge kul att blogga, men satt hela lördagen och fixa lite men är fortfarande inte nöjd, ska fixa en lite mer julig design tror jag :) det är roligare att blogga om man har en fin blogg!

Jaja nu är helgen slut och imorgon börjar skolan igen, ska försöka fota lite mera under veckan.
Imorgon ska jag iaf till tandläkaren, så blir en kort skoldag, men å andra sidan har jag prov -.- men det är lätt och känns ganska bra, fast det sa jag ju innan fea provet också och det gick ju åt helvete!

jaja nu ska jag nog lägga mig och kolla på film, puss och god natt!


bild på mig och jon olsson!

xoxo Rebecca


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: HIhi okeej :D skolan och gjort pepparkakshus :D fast det är itne klart än :$

PUSS <3333

2009-12-07 @ 19:55:45
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

ditt namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0