Historia lektion

Hej mina vänner :)
Sitter just nu på historia lektion, vi ska göra något arbete som är mega långt, fast har inte riktigt börjat än (a) men va fan, får göra det på lovet eller något istället :)
Känner att jag bara skjuter upp allt skolarbete men men, ska försöka bättra mig.
Slutar halv fem idag så när jag kommer hem ska jag sätta mig och plugga företags ekonomi, har prov på fredag, sen måste jag nog börja med mitt svenska arbete!!

Men just nu kan jag fan inte koncentrera mig på något, är mega hungrig, så kanske får bli en tripp till donken sen, för annars kommer jag hungra ihjäl!
Jaja nu ska jag nog skriva lite på mitt historia projekt, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: åååh värsta tårtan ju! :D Hörru gumman har du lagt till mig på bloglovin? :D PUSS <3333

2009-12-09 @ 19:13:22
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

ditt namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0