snööö!

Hej sötiisar :)
Sitter och kollar på biggest looser :P haha vet inte varför men det råkade vara på när jag kom till tvn.
jaja, ska sätta mig och plugga lite företagsekonomi, känns som jag alltid gör det men men, och sen ska jag kolla på hjältegalan och ullared ;) Ullared är så jävla skrattretande!

jaja, har varit på ett snabbt besök hos tandläkaren, så det blev en kort dag iskolan, gick bara på en lektion, kändes rätt onödigt men men, missa nämligen bussen imorse så det blev ingen tyska för min del. ^^

Förresten, kollade just på vädret och imorgon och inatt ska det snöa GROTESKT mycket :D haha kanske inte blir någon skola imorgon, blir kanske in snöad. Fast jag hade inte haft någon seriös dag ändå, ska på friendutbildning så inga normala lektioner :)
Nej nu ska jag plugga, puss!


såhär tycker vi om vädret :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

ditt namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0