19.33

Okej har bliriv sämre på bloggfronten nu igen, ber om ursäkt!
Men har inte haft något intressant att skriva om plus mycket i skolan
plus en till blogg att driva (itekonomi.blogg.se, som jag har med några klasskomisar)
Så detta kommer lite i efterhand vilket inte är bra!!
Men nu ska jag försöka bättra mig :)
Kanske inte blir jätte mycket updatering nu dom närmaste dagarna, har nämligen företagsekonomi prov på fredag, så måste plugga lite inför det, men fram mot helgen lovar jag att bättra mig :)
Ska fixa så det går att blogga från mobilen också.

Nej nu kom min mamma hem med min mat, bloggar sen :)

xoxo, Rebecca


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: HAHA men uusch då :( jag hatar att plugga :D tur att jag går i en skola där man inte behöver plugga hahaha :D :D

hur har du haft det idag sötnos? :D

PUSS! <3333

2009-12-03 @ 16:43:33
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

ditt namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0