23 november

Halloj!
Har varit lite kass uppdatering under helgen, men jag har haft rätt mycket på gång!
Det var ju winterjam på stadion i lördags så var där hela dagen och jobbade.
Det var galet awesome! Kan kolla om jag hittar lite bilder från det.
Sen var jag helt slut på kvällen så däckade i soffan, sjukt skönt!
I söndags var jag och såg nya Harry Potter, kan skriva om den lite senare!
Det har varit min helg det, en riktig chill helg!
Just nu ligger jag och tycker extra synd om mig!
Har varit och opererat min fot (låter värre än det är)
men har iaf riktigt ont just nu!
jaja ska kolla lite på tv och fortsätta chilla, hoppas ni haft en trevlig dag!

inte på bästa humör idag!

 

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

ditt namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0