vill inte bli sjuk!

Hej allihopa :)
Ligger i sängen och kollar film, ska strax sova tror jag, är galet trött!
Har varit en lugn dag men jag känner att jag håller på att bli förkyld, inte bra alls.
Orkar inte vara sjuk över helgen och sen är det ju bara en skolvecka kvar så har inte tid att vara sjuk...
jaja vi får hoppas att det bara är nu, och inget lång draget :)

Imorn är det iaf fredag, skönt som bara den, och vi har luciafirande i skolan.
Får se om jag går på det, ettorna har fått den sämsta tiden och det är när vi slutat så vi har lite valmöjligheter, så tror jag åker hem och chillar istället :) men som sagt det får vi se imorgon.

Nej nu ska jag stänga av datorn och försöka sova, behöver mycket sömn känner jag!
Puss och god natt


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

ditt namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0